Londonlovers!

Kort sammanfattning av The Dudes och Schesus resa till london:

1. Malin tappade bort sin väska, men jag blev hjälten som tillslut hittade den på rullbandet

2. Väl framme vid Liverpool street var vi nära att hoppa in i en skåpbil med en märklig man med fula tänder. Som tur var gjorde vi inte det eftersom det slog oss att det faktisk var svarttaxi...

3. Vi blev nekade vittaxi eftersom chauffören tyckte vi skulle gå

4. Första natten var svinkall. Det var hål i fönstrena.

5. Första dagen var hur bra som helst. Vi åt nyttiga ekologiska grönsaker, drack och åt gott på starbucks. På kvällendansade loss på Londons hetaste nattklubb. Man skulle väl kunna säga att vi ägde dansgolvet (faktiskt, det är ingen överdrift).

6. Mer starbucks.

7. Mer kyla.

8. Shopping och galna människor på primarket

9. Bricklane och massa svenska tjejer

10. Mer dans

11. Ännu mer kyla. Snö......

12. Två timmars sömn sista natten.....

När vi kom hem sov jag 14 timmar i sträck, och tro mig det är ovanligt för att vara mig

jag har säkert glömt massa men skit samma.
det får väl fyllas ut.

på återseende, nu ska jag kultivera mig med dans och popcorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0