Slice of wonderbread!

Jag håller på med någonting roligt på min dator, jag kan avslöja att det är en video, och att den involverar wwa. Resten är top secret än så länge.

Dessutom fällde Julia en (som jag såg det) synnerligen smickrande kommentar om Big D, J and A da CH (vad A da CH betyder får ni klura ut själva):

Utdrag ur konversationen:

Jag - Vi hade en kille i min förra klass som var så där, han brukade fabulera om saker och  ting hela tiden. Han lurade oss naiva små barn att man skulle få alla världens kanaler om man drog ut tv-jacket i 24 h.

Julia - Fabulera? Du, L, och A använder så konstiga ord hela tiden. Man förstår inte vad ni pratar om.

Jag - Va? Fabulera är väl inget exceptionellt svårt ord.

Och där brast det. Haha. Språket och utövarna av det skulle faktiskt kunna delas in i ett feodalt system, då Dn:s kulturside skribenter skulle vara kungar och drottningar. Vi räknas nog närmast som bönder.

"Why such extravagance in someone so young?"

Salut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0