The third an personal...

Jo det är det väl dags för mig i den vanliga ordningen att presentera ngt som ligger mig varmt om hjärtat.
Med den vanliga ordningen menar jag att jag tycks ha en förmåga att alltid hamna som tredje och sist ut på denna blogg, jag vill påpeka att jag inte ser detta som ngt negativt utan snarare lite lustigt.
För mig är det svårt att endast välja en bild att sätta upp, känner för att fylla hela denna blogg med bilder,videoklipp och låttexter av artister värda att hyllas. Artister som har påverkat och berört mig och förändrat.
Listan kan som sagt bli lång men det ska den inte bli, inte nu ialf haha.
Här får ni en bild på en av mina absoluta favoriter!
NEIL YOUNG!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Janne

Han var ju inte så snygg!!

2008-10-02 @ 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0