The third and cocky

Nu är det då dags för mig, den blivande mästerbloggaren?! att ge mig ut i den hårda bloggvärlden.
Jag har känt en slags skräckblandad förtjusning inför detta ögonblick, om jag ska vara ärlig var det nog mest skräck.
Men jag har nu ialf tagit modet och bestämt mig för att övervinna min skräck inför bloggandet, sist men inte minst debuterar jag nu på denna blogg.
Anledningen till att debuten skedde idag kan nog bero på att det var ett slags sätt attt rättfärdiga att jag inte sitter och pluggar, jag försöker febrilt intala mig själv att bloggandet är ungefär samma sak som att plugga och därmed slippa ångesten som har infunnit sig av det uteblivna studerandet.
Nu borde jag nog ändå ta mig samman och slita mig ifrån sängen och göra ngt vettigt, eller...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det händer grejer på webben medan jag hänger på tunnelbanans ändstation. När blir det premiärfest för den hetaste nykomlingen sedan dn:s motorwebbsatsning?

2008-10-02 @ 00:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0