This is who i am

                                                   


Det verkar visst vara dags för vidare information.
Jag måste erkänna att jag gillar frågesporter och överlag ganska nördig.
Jag slog upp nörd på wikipedia och fick följande svar:

Den yttersta stereotypen av en nörd är en mager tonårskille med finnar och glasögon, som är extremt intresserad och kunnig när det gäller teknik - i synnerhet datorer.
 
Jag kanske inte är en nörd trots allt.... Fast om mant ar applicerar utseendet minus glasögonen och byter ut teknik och datorer mot andra saker så kanske det stämmer?
Men jag har på senare tid förstått att man ska vara en stolt nörd - titta bara på Michael Zera. Varför finns det förresten så lite tjejer som är nördar på film?
Eller är jag bara lite glömsk? (fast nördar är väl knappast glömska!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0