Kognition

                      

Jag sitter och läser om terrorism och identitet. Jag lär mig svåra ord och glädjs åt tanken att jag kanske kan få användining av dem när jag ska bege mig till London. Sen slås jag av tanken att det kanske blir lite svårt att använda ord så som cognition ( översättning:kognition {psykologiskt} (substantiv)  något som har med uppfattningsförmågan att göra).
Hur ska jag använda det ordet? "Hi am from Sweden. My cogniton works really hard when i am looking at you".
Risken finns ju att jag blir sedd som ett feak.


Om inte kopplingen till bilden är stensäker kan jag säga att den ska föreställa en form av partyoufit, som ska leda mina tankar till London.  Valet var något långsökt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0