Tjofaderittan!

  • En liten uppdatering. Mitt i pluggandet, hehe.

    Det var så länge sen wwa var ute och svängde sina lurviga (för just nu är de lurviga som kamelhårsbyxorna man kunde köpa på sjuttiotalet). Nu ljög jag, för jag har inget hår på mina ben, det är genetiskt, jag har aldrig rakat mina ben.

    Här är spännande ämnen som jag tycker folk borde blogga mer om:
  • Fitta, varför blir det punkt däruppe?
  • Jaja, ska man få använda ordet fitta som man använder kuk?
  • Vad innebär feminism för dig?
  • Ska kvinnor behöva raka sig överallt och se ut som flickor?
  •  Varför får manliga skådespelare vara fula och gamla men fortfarande vinna oscar och vara heta på skådespelarmarknaden?
  • BÖCKER och filosofi om rymden. Kan inte folk skriva lite mer kosmiskt och inte om den nya omsydda kjolen? Okej nu ska jag fortsätta plugga och lyssna på Dylan.



Kommentarer
Postat av: Anonym

använder nog ordet fitta oftare än vad jag säger kuk i sånna sammanhang. men det är ju jag!

2009-03-18 @ 20:39:25
Postat av: sigge in da hood

för övrigt: JA VARFÖR??

2009-03-18 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0